Nordiskarum - Broby

Adress: Brittens väg 12, 289 93 Broby, Sverige.
Telefon:851977100.
Webbplats: nordiskarum.se
Specialiteter: Möbelaffär.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Upphämtning i butiken, Möjlighet till köp i butik, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Könsneutral toalett, Wifi, Wifi, Bankkort, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort, Avgiftsfri parkering.
Recensioner: Det här företaget har 126 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.1/5.

📌 Plats för Nordiskarum

Nordiskarum Brittens väg 12, 289 93 Broby, Sverige

⏰ Öppettider för Nordiskarum

  • Måndag: 10–18
  • Tisdag: 10–18
  • Onsdag: 10–18
  • Torsdag: 10–18
  • Fredag: 10–18
  • Lördag: 10–16
  • Söndag: 10–16

Nordiskarum är en möbelaffär med huvudkontor i Broby, Sverige.

Adress: Brittens väg 12, 289 93 Broby, Sverige.

Telefon: 851977100.

Webbplats: nordiskarum.se.

Specialiteter

Möbelaffär.

Andra intressanta uppgifter

Hemkörning, Upphämtning i butiken, Möjlighet till köp i butik, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Könsneutral toalett, Wifi, Wifi, Bankkort, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort, Avgiftsfri parkering.

Recensioner

Det här företaget har 126 recensioner på Google My Business.

Genomsnittlig åsikt: 3.1/5.

👍 Recensioner av Nordiskarum

Nordiskarum - Broby
Joppe
1/5

REKOMMENDERAR absolut inte detta företag då kundservicen är under all kritik. Handlade möbler för väldigt mycket pengar, alla möbler som levererades hade skador och krävde reklamation då de inte uppfyllde kraven på något sätt. 6 olika möbler inhandlades alla hade skador + 1st vara levererades 2månader för sent. Reklamationerna fick jag som kund skruva isär själv och bära ut till speditör som endast kunde utföra fett under normal arbetstider som innebar att ta ledigt från jobb! Sammanfattar, dålig service, dålig kvalité och inget företag som kommer finnas kvar länge till med tanke hur de behandlar kunder!!! KÖP INGA MÖBLER FRÅN DETTA FÖRETAG! (Tyvärr måsta man sätta 1st stjärna för att lägga upp, det finns tyvärr inte minus stjärnor)

Nordiskarum - Broby
Admir O.
1/5

Handla absolut inte från denna butik! De lurar kunderna och håller inte vad de lovar. Jag beställde ett svart bord med glasskiva, men plötsligt ändrades beställningen till ett stenbord – utan att jag godkänt det. De sa att de bara hade stenbord kvar, trots att jag ville ha glas. Dessutom skickades bordet hem med defekter. Efter det fick jag ett nytt bord i valnötsfärg istället – som också visade sig vara skadat.plus att det är något som är fast på glaset under som spackel/sand aktigt. Väldigt oseriöst bemötande och dålig hantering hela vägen. Och dom vill ej kompensera i heller

Nordiskarum - Broby
Sabina K.
1/5

Aldrig tidigare blivit så dåligt bemött av en kundtjänst. Ifrågasätter och har dålig attityd, detta efter att dom ljugit om att möbeln var "på väg", och att det därför var försent för återköp. Efter att kundtjänst TILLSLUT lyckas lokalisera vart exakt möbeln var så gick det bra med återköp. Inte ett ord om _vart_ dom lokaliserat den, förmodligen för att möbeln efter 12 dagar inte ens hade lämnat deras lager. Det gick inte att ringa kundtjänst heller man får ta allt via en chatt, där är det lätt för en anonym person med ett alias att få väl mycket svängrum i attityden. Nej tack.

Nordiskarum - Broby
Sarah F.
2/5

Beställde utemöbler 28/4. Utemöblerna lämnar Nordiskarum rimligt snabbt och fakturan skickas. Men er upphandlade leverantör håller inte måtten. Några dagar senare får jag leverans , då endast 6 stolar efter att jag suttit hemma denna dagen pga leverans. Några dagar senare kommer ett nytt bud o jag sitter hemma denna dagen med. Men då kommer endast möbelöverdraget. Nu har det gått ytterligare 1 vecka o bordet jag väntar på står fortfarande på budets terminal. Kundtjänst svarar förstående att det står på transportörens lager. Hur kan ni som firma tycka att detta är ett fungerade koncept med den upphandlingen ni valt med aktuellt bud. Det ska inte behövas sittas hemma tre dagar för att vänta på en sammanhängande leverans. Skriv inte heller 7-14 dagar o sen att det kan ta längre tid i avtalet.. ni döljer det ni redan vet. Jag förväntar mig att ni hör av er till ert bud då det är er jag köpt tjänsten av.

Nordiskarum - Broby
Emelie I.
3/5

Fin säng men dålig information om leveransen. Sängen i sig är bekväm och ser ut som på bilderna, men jag blev besviken på leveransen. Jag valde hemleverans med inbärning, men det visade sig att jag själv behövde hjälpa till att bära in sängen. Det framgick inte tydligt vid köpet – jag förväntade mig att inbärningen skulle skötas helt av leverantören. För ett så pass tungt och stort paket borde detta framgå mycket tydligare. Hade jag vetat det, hade jag kanske valt ett annat alternativ. Produkten är bra, men kundinformationen behöver bli mycket bättre.

Nordiskarum - Broby
Christian S.
1/5

Gjorde min beställning den 31/5 & har fortfarande inte fått mina stolar (stolar som var lagervara).. det är idag 16/6. Har försökt kontakta dem men ej fått något svar. Känns ganska oseriöst. Får hoppas att stolarna, när de väl anländer är bra i kvaliten… NOLL återkoppling ifrån deras sida. Kan man ens bedriva ett företag såhär? Tillägg: fick precis svar från deras kundtjänst… men jösses, responsen var katastrofal, nonchalant & fullständigt oengagerad att vara tillmötesgående alls. USH

Nordiskarum - Broby
Jan E.
1/5

Jag vill verkligen varna för det här oseriösa företaget vars kundtjänst inte har koll på någonting, ger felaktiga svar och sedan inte tar ansvar för detta. Efter att ha väntat i två veckor på beställd vara (men där fakturan skickades blixtsnabbt, förstås) hörde jag av mig till kundtjänst som meddelade att varan var "på väg i full fart". Enligt DHL:s spårningslänk hade varan emellertid inte ens hämtats upp, så jag frågade då i ett nytt mail vad "full fart" egentligen betyder. Då svarar en annan person att tidigare mail var felaktigt och att man inte vet när varan ska gå iväg "på grund av hög belastning". Jag bad då att få avbeställa varan, vilket gick bra, och köpte i stället en liknande produkt i butik. Två dagar senare anländer plötsligt paketet från Nordiska rum. Jag hör av mig till kundtjänst än en gång som meddelar att jag kan returnera men att jag måste stå för returkostnaden, då Nordiska rum "varken garanterar eller lovar några leveranstider". Trevligt svar! Det var första och sista gången jag handlade från Nordiska Rum. Undvik!

Nordiskarum - Broby
Helen M.
1/5

Beställde en hel matgrupp utomhus och fick leveransindikation på slutet av maj-25. Efter betald beställning blev leveranstiden ändrad......till maj-26!!? Jamen vi väntar ETT ÅR på att kunna sitta ute...... "Tekniskt fel" blev svaret på det och kundtjänst per telefon går inte komma fram till. Ett stort skämt!!! Ordern är begärd annulerad!! / Anders och Helen