BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa

Adress: Transportgatan 19, 422 46 Hisings Backa, Sverige.
Telefon:101801800.
Webbplats: bauhaus.se
Specialiteter: Byggnadsmaterial, Elbutik, Golvförsäljare, Trädgårdsbutik, Järnhandel, Maskiner, Trädgårdsmöbler, Färghandel, Mattförsäljare.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Upphämtning i butiken, Möjlighet till köp i butik, Tjänster på plats, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Monteringsservice, Går snabbt, Bankkort, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort, Avgiftsfri parkering.
Recensioner: Det här företaget har 5729 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 4.5/5.

📌 Plats för BAUHAUS Bäckebol

BAUHAUS Bäckebol Transportgatan 19, 422 46 Hisings Backa, Sverige

⏰ Öppettider för BAUHAUS Bäckebol

  • Måndag: 06–19
  • Tisdag: 06–19
  • Onsdag: 06–19
  • Torsdag: 06–19
  • Fredag: 06–19
  • Lördag: 10–18
  • Söndag: 10–18

BAUHAUS Bäckebol - Allt för hemmet i Hisings Backa

BAUHAUS Bäckebol är en stor och mångsidig affär som erbjuder allt från byggnadsmaterial till heminredning och trädgårdsprodukter. Här hittar du allt du behöver för att utföra ditt hemarbete, från grundliggande renovering till färdiga lösningar för ditt hus och trädgård. BAUHAUS har funnits sedan 1960 och har idag flera hundra butiker runtom i Sverige.

Adress: Transportgatan 19, 422 46 Hisings Backa, Sverige.

Telefon: 101801800.

Webbplats: bauhaus.se.

Specialiteter

  • Byggnadsmaterial
  • Elbutik
  • Golvförsäljare
  • Trädgårdsbutik
  • Järnhandel
  • Maskiner
  • Trädgårdsmöbler
  • Färghandel
  • Mattförsäljare

Andra intressanta uppgifter

  • Hemkörning
  • Upphämtning i butiken
  • Möjlighet till köp i butik
  • Tjänster på plats
  • Rullstolstillgänglig ingång
  • Rullstolstillgänglig parkering
  • Monteringsservice
  • Går snabbt
  • Bankkort
  • Kreditkort
  • Mobilbetalningar med NFC
  • Kreditkort
  • Avgiftsfri parkering

Recensioner och genomsnittlig åsikt

Det här företaget har 5729 recensioner på Google My Business och har en genomsnittlig åsikt på 4.5/5.

👍 Recensioner av BAUHAUS Bäckebol

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Freddy M.
1/5

Har ett trasigt gångjärn till en dörr vilket är sådant som kan hända, det som avgör en bra upplevelse är hur man hanterar det. Där har Bauhaus inte uppnått önskad upplevelse. Vi är över 1 vecka i hanteringstid för att byta ut det här gångjärnet för att "vi inte fått svar från leverantören". Det man gör om det drar ut på tiden är att man knallar ner på lagret och plockar ett gångjärn från en dörr där och skickar det för att minimera väntan för kunden. Kunden har inte gjort något fel och ska inte behöva drabbas för att leverantören inte svarar på mail på en vecka. Istället väljer man att låta kunden lida i minusgrader för det är ju rimligt.

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Dan H.
3/5

+ Stor luftig butik som har mycket till bra pris. Trevlig personal när man väl hittar någon. - Mycket svårt att hitta någon som kan hjälpa en om man exempelvis behöver produkttråd. Även när jag fick kontakt verkade de inte riktigt säkra på de olika produkterna. En konstig sak var att en board som jag ville ha inte gick att köpa direkt utan måste beställas till dagen efter då den låg för högt upp på hyllan. Lite märklig känsla då både jag och personalen stod och tittade på den. Detta borde klart ha framgått av informationen på hemsidan så hade jag sluppit resan till butiken.

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Joakim W.
2/5

Man kan inte inifrån butiken ta sig för att titta på varorna som är i drive in området. Man måste lämna butiken och sedan gå in på drive in området Sen så är drive-in området inte smart uppbyggt utan genererar kö i onödan, byggmax har en betydligt smartare layout. Prisvärt men knappast billigt som lokalen ger sken av, du går hit för att det är välsorterat

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Bleonaazzz
1/5

Jag har aldrig lämnat recension men måste bara säga att det är jätte dålig service. Man får gå runt hela butiken för att försöka hitta personal och fråga om hjälp. Vi har varit här flera gånger och det har varit så varje gång. Ni behöver verkligen skaffa er ny personal som vet vad service är.

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Gustaf A.
4/5

Lagersaldon stämmer inte ganska ofta som står på hemsidan. Men personalen har givit mig automatiskt prisgaranti på saker jag köpt tidigare och uppdaterar det jag betalade innan det sänkta priset om jag kommer in och köper något annat inom fönstret för prisgarantin.

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Blanka A.
5/5

Ordspråket ”från ax till limpa ” känner vi alla till . Det är en metafor för att någon sätter ett frö i jorden och det gror tills vi människor kan skörda frukterna av det. Den här metaforen stämmer väldigt väl in på min idé om att förverkliga min plan om en stor förändring i min trädgård. Bauhaus var med i mitt projekt från ritningsstadium och hela vägen till genomförandet av mitt projekt. Bauhaus hjälpte till att beräkna materialet utifrån en skiss som jag visade , alltifrån vilken typ av skruv och hur mycket, vilken sorts vinkeljärn och hur många som behövdes, hur många brädor och av vilken längd som behövdes. Bauhaus ordnade extra snabb leverans när det dragit ut på tiden, så att snickaren inte skulle behöva vänta på materialet. Projektet tog en månad och Bauhaus var löpande med i processen vid extra beställning, returer, reklamation och transporter. Ställföreträdande butikschefen samt personalen i Kundtjänst i Göteborg får högsta betyg för sitt kundbemötande, sitt engagemang och intresse för att jag skulle kunna färdigställa mitt projekt och känna mig helt nöjd. I mina ögon är detta ett exempel på högsta kundservicenivå. Stort tack till Bauhaus och berörd personal. Blanka

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Aleksandra T.
1/5

Inte ens 1 stjärna är denna butiken värd då vi blev rekommendera en robot gräsklippare utav era säljare. 1 säsong va den igång utan problemen men när den börjar snurra runt på gräsmattan istället för att klippa gick vi in till butiken där vi fick ett otroligt dåligt bemötande med form utav attityd. Har aldrig behövt reklamera något hos er tidigare och är stamkund sedan 15 år tillbaka! Vet inte vad som gått fel med personal styrkan men dessa människor behöver lära sig hur man bemöter kunder!!! De lämnar in gräsklipparen på ”reparation” där det konstateras att Inget fel på den. Men hos oss har den förstört en gräsmatta på 500 kvm där den snurrat och gjort gropar som vi nu behöver fylla. Betalade alltså 10 k för en gräsklippare jag kunde använda i 3 månader , rekommendationer utav säljare dessutom. Som kund är det redan jobbigt att reklamera men er personal har gjort att jag aldrig mer kommer handla eller rekommendera någon annan att handla dyra produkter hos er då dom uppenbarligen inte håller vad dom lovar! Personalen går iväg och ” pratar ihop sig ” och kommer tillbaka i grupp, väldigt oprofessionellt? Även att tillägga att ifrån er andra kollega i kassan bredvid reklamerades en annan produkt utan några problem.. Nu är det bara att gå vidare med detta då det är under all kritik att en gräsklippare man betalat 10 k för endast ska hålla en säsong !!

BAUHAUS Bäckebol - Hisings Backa
Alexander O.
2/5

Vissa av deras medarbetare behöver gå en kurs i bemötande av kunder. Vi behövde köpa en slangadapter för koppla tvättmaskin till kran. Den första äldre kvinnan vi pratade med sa bara att den finns på vvs avdelningen och pekade, varav vi svarade att vi redan kollat där. Får då som svar att "Då har vi nog ingen sådan, men kolla med min kollega". Nästa kollega de hänvisade oss till konkurrenten Hornbach.